dilluns, 30 de maig del 2011

ELS ESPORTS

El món dels esports en la meva família son importants, perquè en reunim per disfrutar veient-los.
Sobretot quan fan partits del Barça ens asseiem tots al menjador per disfrutar del lloc, ens reunim, fem un pica pica o lo que sigui i ens tirem tota la tarda veient futbol.

Per exemple aquest cap de setmana em estat tots a casa per poder veure el partit de la final de la champions del Barça contra el Manchester, afortunadament el barça ha guanyat la final y ara ja som campions una altra vegada després de dos anys sense guanyar aquesta copa tan apreciada. També crec que el millor jugador del món que hi ha avui en dia es Lionel Messi, no hi ha ningú com ell.
El barça des de que vaig arribar a Catalunya em va agradar molt, també els seus jugadors, sobretot en la temporada en la qual va estar Ronaldinho que magradava moltíssim. Lestadi del barça em sembla que es espectacular, es grandíssim i molt bonic.



       RUA DELS CAMPIONS
                            













MULTITUDINARIA CELEBRACIÓ

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada